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Domaine de recherche publication : Marketing

Fanny Reniou, Elisa Monnot, Sarah Lasri. “Emballé par mon

Corentin Le Bot, Rozenn Perrigot, Frédérique Déjean, Bruno Oxibar. Corporate Social Responsibility in franchise chains: Specificities, insights from French franchise chains’ CSD, and avenues for future research. Journal of retailing and consumer services, 2022, 66, pp.102945.

Isabelle Dabadie, Philippe Robert-Demontrond. What being an owner can also mean: A socio-anthropological study on the development of a forgotten relationship to objects. Recherche et Applications en Marketing (English Edition), 2022, 37 (1), pp.7-35.

Evelien Croonen, Hans van Der Bij, Rozenn Perrigot, Assaad El Akremi, Olivier Herrbach. Who wants to be a franchisee? Explaining individual intentions to become franchisees. International Small Business Journal, 2022, 40 (1), pp.90-112.

C. Colin, O. Droulers. Effect of combining fear and anger in anti-smoking messages to discourage young smokers. Public Health, 2022, 211, pp.47-52.

Junwei Yu, Olivier Droulers, Sophie Lacoste-Badie. Why display motion on packaging? The effect of implied motion on consumer behavior. Journal of retailing and consumer services, 2022, 64,

I. Dabadie, Philippe Robert-Demontrond. Ce qu’être propriétaire peut aussi vouloir dire : une étude socio-anthropologique sur le développement d’un rapport oublié aux objets. Recherche et Applications en Marketing (English Edition), 2022, 37 (1), pp.8-36.

Dany Vyt, Magali Jara, Olivier Mevel, Thierry Morvan, Nélida Morvan. The impact of convenience in a click and collect retail setting: A consumer-based approach. International Journal of Production Economics, 2022, 248, pp.108491.

Philippe Robert-Demontrond. Contributions of post-phenomenology to the study of the consumption of technical objects: Principles and applicative perspectives – Illustrated by the case of self-tracking. Recherche et Applications en Marketing (English Edition), 2022, 37 (4), pp.99-121.

P. Robert-Demontrond. Apports de la post-phénoménologie à l’étude de la consommation d’objets techniques : principes et perspectives applicatives – illustrées par le cas du self-tracking. Recherche et Applications en Marketing (French Edition), 2022,

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