Dany Vyt. Mesure de la performance d’un réseau de points de vente: une approche géomarketing par la méthode DEA.. 2006.
Guy Basset, Gérard Cliquet, Rozenn Perrigot. Neo-Darwinism and the evolution of the Retail institutions. 13th International EIRASS Conference on Recent Advances in Retailing and Services Science, Jul 2006, pp.20.
Dany Vyt. Incorporating the Impacts of Supermarket Characteristics in the Measurement of Retail Efficiency. INFORMS International Hong Kong, 24-29 juin 2006, Jun 2006.
Sandrine Bezaudin-Péric, Philippe Robert-Demontrond. Le commerce équitable en question. 2e colloque international sur le commerce équitable et le développement durable. Montréal, Jun 2006.
Olivier Droulers, Bernard Roullet. Emergence du neuromarketing, apports et conséquences pour les managers. XXIIe Congrès de l’Association Française de Marketing, May 2006, Nantes, France. 27 p.
Anne Joyeau, Philippe Robert-Demontrond. Le label « commerce équitable » comme praxème : diversité des acteurs, diversification des significations.. 2e colloque international sur le commerce équitable et le développement durable. Montréal, Jun 2006.
Karine Picot-Coupey. Determinants of International Retail operation mode choice: towards a conceptual framework based on evidence from French specialised retail chains. International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, 2006, 16 (2), pp. 215-237.
Olivier Droulers, Bernard Roullet. Neuromarketing : cadre théorique et perspectives. Congrès International AFM 2006, Nantes, May 2006, 27 p.
Rozenn Perrigot. Services Vs. Retail Networks: Are There Any Differences? An Empirical Look At The French Franchised Networks. Proceedings of the 20th Annual International Society of Franchising Conference, Feb 2006, pp.22.
Rozenn Perrigot, Gérard Cliquet, Rajiv P. Dant. Incidence of Plural Forms in Franchise Networks: Exploratory Comparative Empirical Insights from USA, France, and Brazil. Proceedings of the 20th Annual International Society of Franchising Conference, Feb 2006, pp.26.