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Domaine de recherche publication : Marketing

Rozenn Perrigot, Gérard Cliquet, Isabelle Piot-Lepetit. Plural form chain and efficiency: insights from the French hotel chains and the DEA methodology. European Management Journal, 2009, 27 (4), pp.268-280.

Karine Picot-Coupey, Elodie Huré, Gérard Cliquet, Christine Petr. Grocery shopping and Internet: exploring French consumers’ perceptions of the hypermarket and cybermarket format. EAERCD Conference, 2009, United Kingdom. 27 p.

Karine Picot-Coupey. Déterminants du choix d’un mode d’expansion international par un distributeur : modèle conceptuel et validation empirique. Recherche et Applications en Marketing (French Edition), 2009, 24 (4), pp.23-55.

Christine Petr, Karine Picot-Coupey, Grégoire Cliquet, Huré E.. Grocery shopping and Internet: Exploring French consumers’ perceptions of the “hypermarket” and “cybermarket” formats. International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, 2009, 19 (4), pp.437-455.

Elisa Monnot, Fanny Reniou, Pierre Volle. Customer-Company Identification: A Study of Relational Consequences in the Non-Profit Sector. EGOS colloquium, Barcelona, Spain, 2009, Barcelone, Spain. pp.1-6.

Rozenn Perrigot, Gérard Cliquet, Isabelle Piot-Lepetit. Plural form chain and efficiency: Insights from theFrench hotel chains and the DEA methodology. European Management Journal, 2009, 27, pp.268-280.

Rozenn Perrigot. Franchise et efficience : Application de la méthode DEA aux hôtels franchisés et succursalistes d’un réseau mixte. Revue management

Philippe Robert-Demontrond. Le label Kasher : perspectives sur la dynamique commerciale d’un système de traçabilité de produits sain(t)s. Décisions Marketing, 2009, 53, pp.19-29.

Gérard Cliquet, Karine Picot-Coupey, Guy Basset, Rozenn Perrigot. Retailing in France: Overview and Key Trends / What’s up?. European Retailing Research, 2009, 22, pp.177-206.

Fanny Reniou, Elisa Monnot, Pierre Volle. L’identification du client à l’entreprise : une étude des conséquences relationnelles dans le secteur non marchand. 25ème Congrès International de l’Association Française du Marketing, Londres, Royaume-Uni, 2009, Londres, Royaume-Uni. pp.1-24.

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