Klara Kövesi, Philippe Robert Demontrond. The Effect of Switching Barriers on Customer Commitment: an Application to Mobile Phone Services. Journal of Marketing Trends, 2011, 1 (6), pp.7-21.
Klara Kövesi, Philippe Robert-Demontrond. The Effect of Switching Barriers on Customer Commitment: an Application to Mobile Phone Services. Journal of Marketing Trends, 2011, 1 (6), pp.7-21.
Philippe Robert-Demontrond. De la consommation durable à la décroissance. R. Le Velly. Les enjeux de la consommation engagée, La documentation française, pp.91-93, 2011.
Rozenn Perrigot, Olivier Herrbach, Asâad El Akremi. L’impact de la mixité sur la maîtrise des savoir-faire organisationnels des franchiseurs. Economies et Sociétés – série Dynamique technologique et organisation, 2011, 45 (6), pp.1007-1023.
Assâad El Akremi, Mignonac Karim.Mignonac@ut-Capitole.Fr Karim, Rozenn Perrigot. Opportunistic behaviors in franchise chains: the role of cohesion among franchisees. Strategic Management Journal, 2011, 32 (9), pp.930-948.
Philippe Robert-Demontrond. Les ambiguïtés sémantiques du commerce équitable : micro-mythanalyse des imaginaires de consommation. Recherche et Applications en Marketing (French Edition), 2011, 26 (4), pp.54-70.
Maud Daniel, Yuna Chiffoleau, Lucie Sirieix. Quelles sont les dynamiques de la consommation citoyenne ?. Les développements durables, CRDP – Centre Régional de Documentation Pédagogique de l’Académie de Montpellier, 208 p., 2011, Questions OuverteS, 978-2-86626-409-3.
Rozenn Perrigot, Guy Basset, Gérard Cliquet. Multi-channel communication: the case of Subway attracting new franchisees in France. International Journal of Retail and Distribution Management, 2011, 39 (6), pp.434-455.
Bernard Roullet, Olivier Droulers, Marie-Pierre Pinto. Implications for Organisation Governance of Advances in Neuroscience and Biology. Nova Publishers. Globalisation, Governance and Ethics: New Managerial and Economic Insights, Nova Publishers, pp.263-276, 2011, Economic issues, Problems and Perspectives.
Philippe Robert Demontrond. Le Zeitgeist des décroissants : continuités historiques et diversité idéologique d’un mouvement d’anticonsommation. Perspectives Culturelles de la Consommation, 2011, 1 (1), pp.109-140.