Mathieu Lajante, Olivier Droulers, Thibaut Dondaine, David Amarantini. Opening the « black box » of electrodermal activity in consumer neuroscience research. Journal of Neuroscience, Psychology, and Economics, 2012, 5 (4), pp.238-249.
Rajiv P. Dant, Rozenn Perrigot, Gérard Cliquet. Vencendo as Fronteiras Territoriais: Analise Comparada do Mix Contratual no Franchising Americano, Frances e Brasileiro. V. L. Dos Santos Silva P. F. De Azevedo. Teoria e Pratica do Franchising, Estrategia e Organizaçao de Redes de Franquias, ATLAS, pp.156-189, 2012, 9788522468980.
André Fady, Dany Vyt, Valérie Renaudin. Merchandising : Du category management au e-merchandising. 2012, pp.272.
Rozenn Perrigot, Olivier Herrbach. The plural form from the inside A study of franchisee perception of company-owned outlets within their network. International Journal of Retail and Distribution Management, 2012, 40 (7), pp.544-563.
Valérie Renaudin, Dany Vyt, André Fady. Merchandising : du category management au e-merchandising. Vuibert, pp.257, 2012.
Philippe Robert-Demontrond. Le marketing de la RSE : enjeux et perspectives. A. Le Flanchec, O. Uzan et M. Doucin. Responsabilité sociale de l’entreprise et gouvernance mondiale, Economica, pp.57-61, 2012.
Rozenn Perrigot, Manish Kacker, Guy Basset, Gérard Cliquet. Antecedents of early adoption and use of social networks for stakeholder communications: Evidence from franchising. Journal of Small Business Management, 2012, 50, pp.539-565.
Philippe Robert-Demontrond, Anne Joyeau. Quelles trajectoires pour le développement durable ? Une exploration des bassins d’attraction en compétition. Management et religions. Décryptage d’un lien indéfectible, EMS, pp.221-236, 2012.
Olivier Droulers, Bernard Roullet. Neurosciences du consommateur. Cliquet G. Marketing. Nouveaux enjeux, nouvelles perspectives, Presses universitaires de Rennes, pp.19-28, 2012, Des sociétés.
Philippe Robert-Demontrond. Étude sur le sens et quelques conséquences en marketing des modélisations neuromimétiques de la cognition. Cliquet G. Marketing. Nouveaux enjeux, nouvelles perspectives, Presses universitaires de Rennes, pp.29-38, 2012, Des sociétés.