Rozenn Perrigot, Bruno Oxibar, Frédérique Déjean. Corporate Social Disclosure in the Franchising Sector: Insights from French Franchisors’ Websites. Journal of Small Business Management, 2015, 53 (2), pp.321-339.
Elisa Monnot, Fanny Reniou, Béatrice Parguel. Consumer responses to elimination of overpackaging on private label products. International Journal of Retail and Distribution Management, 2015, 43 (4/5), pp.329-349.
Philippe Robert-Demontrond. De la pauvreté à la simplicité volontaire : étude exploratoire d’une cité en construction.. Économies et sociétés. Série KC, Études critiques en management, 2015, 4, pp.297-323.
Philippe Robert Demontrond. De la pauvreté à la simplicité volontaire : étude exploratoire d’une cité en construction. Gazette du Palais, 2015, 4 (2), pp.297-323.
Eric Remy, Philippe Robert Demontrond (Dir.). Regards croisés sur la consommation. Tome 2 – Des structures au retour de l’acteur. éditions EMS – Management
Philippe Robert-Demontrond. De la pauvreté à la simplicité volontaire : étude exploratoire d’une cité en construction. Économies et sociétés. Série KC, Études critiques en management, 2015, 4 (2), pp.297-323.
Julien Bouille, Philippe Robert-Demontrond. Webactivisme et dynamiques de la résistance consumériste. Cadre analytique et étude expérimentale. RIMHE : Revue Interdisciplinaire Management, Homme(s)
Assâad El Akremi, Rozenn Perrigot, Isabelle Piot-Lepetit. Examining the drivers for franchised chains performance through the lens of the dynamic capabilities approach. Journal of Small Business Management, 2015, 53 (1), pp.145-165.
Jean-Philippe Croizean, Dany Vyt. Temps subjectif et temps mesuré : faut-il revoir la définition des zones de chalandise ?. Géographie, Économie, Société, 2015, 17 (2), pp.201-224.
Rozenn Perrigot, Bruno Oxibar, Frédérique Déjean. Determinants of corporate social disclosure in the franchising sector: insights from French franchisors’ websites. Journal of Small Business Management, 2015, 53 (2), pp.321-339.