Karine Picot-Coupey, Elodie Huré, Aurélia Michaud-Trévinal, Rozenn Perrigot. Commerce Omni-canal : vers quels dispositifs de maillage entre points de contact ?. Retailing
Hussein Akil, Philippe Robert-Demontrond, Julien Bouillé. Exploitation of mortality salience in communication on climate change. Recherche et Applications en Marketing (English Edition), 2018, 33 (1), pp.2-29.
Guy Basset, Rozenn Perrigot, Gérard Cliquet. Franchisees Facing Online Sales in a European Legal Context. James Langenfeld; Edwin Galeano. Healthcare Antitrust, Settlements, and the Federal Trade Commission, 28, Emerald Publishing Limited, pp.375 – 399, 2018, 978-1-78756-600-2.
Morgane Minvielle, Olivier Droulers. Eye tracking et expérience de magasinage : premiers enseignements. Retailing et localisation. Une approche multidisciplinaire, Presses de L’Université de Provence, pp.313-324, 2018, 979-1032001479.
Philippe Robert Demontrond (Dir.). Ethnographier la consommation. Théories et pratiques. EMS Editions, pp.200, 2018, 9782376871507.
Rozenn Perrigot, Guy Basset, Begona López-Fernández, Anna Watson. Know-how in franchise chains: a literature review and interviews with lawyers. International Journal of Franchising Law, 2018, 16 (5), pp.9-28.
Hussein Akil, Philippe Robert Demontrond, Julien Bouillé. L’exploitation de la saillance de mortalité dans les communications sur le changement climatique. Recherche et Applications en Marketing (French Edition), 2018, 33 (1), pp.3-30.
Leïla Elgaaied-Gambier, Elisa Monnot, Fanny Reniou. Using descriptive norm appeals effectively to promote green behavior. Journal of Business Research, 2018, 82.
Rozenn Perrigot (Dir.). Retailing et localisation. Presses de L’Université de Provence, pp.354, 2018, Travail
Brinja Meiseberg, Rozenn Perrigot. Linkages between pricing practices in franchise chains and franchisor-, franchisee- and system-level-outcomes. Small Business Economics, In press.